یک نظر سنجی شفاف
از قلم فضل الر حیم رحیم از قلم فضل الر حیم رحیم

طنز

 

پیشر فت  های دنیا امروز ، در پهلوی مفاد عوارض بعدی را هم همراه  دارد که  حتا با عث اعتیاد  بد تر از چرس ، تریاک و پودر ، می باشد . شما را  چی درد سر بد هم  قصه کوتاه  که  اعتیاد   به انترنت ، هم امروز یک مرض خطر ناک و تداویش مشکل است .

 در یک نظر سنجی شفاف  که در این روز ها از طرف  خانمهای زیرک ،تیزهوش و چالاک ، در مورد شوهرهای  ( هات میل دار) ، ( چت باز) ، ( پالتاک رو) ، ( چشم چران در سائت های غیر مجاز) ،( اکسپورت کننده ویروس ها ) صورت  گرفته ، علایم  اعتیاد ذیل به وضاحت و شفافیت و بلا قفه  به قرار اتی  ثبت و راجستر گردیده است .

-  وقتی خانمی از شوهرش پرسیده که نام همسایه  پهلوی  خانه ما چیست ؟

 90 فیصد ، شوهران  به گونه ء مثال بی اختیار گفته اند .(  رمضان   ات   خانزاده   دات     کوم ) .

- 70 فیصد خانم ها با شوهران شان در محضر عام در سوپر مارکیت ها مجبور  به مشاجرهء لفظی شده اند. بخاطریکه شوهر های شان ،  لست خرید سودا را به سیستیم مختصر نویسی ( چتنگ ) نوشته شده بود ه که  خانمها از خواندن  ان عاجز مانده اند. به گونه مثال بجای بادرنگ ( بگ) بجای  بادنجان رومی ( بجی) بجای  قهوه ( قه)  بجای  صابون   ( صن) وغیره نوشته شده بود. 

- 80 فیصد خانمها ی وضو کرده و روزه  به دهن به چشم و گو شهای باز شاهد بوده اند که شوهر های شان  زمانیکه ضرورت بوده تا محل تولد و تاریخ تولد  خود را بگویند ، بی اختیار  بجای محل تولد (  هات میل . کوم  ) و بجای تاریخ تولد     ( پسورد  هات میل )  خود را گفته اند . 

-  55 فیصد خانمها زمانیکه به شوهر خود گفته اند که فلانی  جان موتر مقبول خود را سر ما چقدر تیم داد .شوهر بلادرنگ  گفته  ، تشویش نگو ، من به حسابش میرسم ، اینطور ( ویروس ) به ادرس ایمیلش روان کنم که کمپیوترش در بگیرد .

- 48 فیصد خانمها شکایت  دارند که شوهر های شان انقدر در فکر کمپیوتر و انترنت  غرق شده اند که بجای خریداری  انتی- بیوتیک ها برای علاج اسهال و استفراق اعضای فامیل ( انتی ویرورس های قوی برای کمپوتر) را به خانه اورده اند.

- 88 و نیم فیصد  خانمها ، از عادت کردن  دست شوهر های شان،  با موشک کمپیوتر  شکایت دارند که در هنگام  خواب تمام شب ، دست راست  شوهر شان  حرکت های غیر ارادی  پیدا نموده که مزاحمت به خواب و راحت خانمها  می نمایند .

 

 

 

 

 


October 15th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
شعر،ادب و عرفان